Monday, September 26, 2011

DUPDAPDUPDAP...sepanjang interview UITM

Assalamualaikum.

Hari ni nak kongsi cerita pasal pegi interview UITM hari tu. Cerita minggu lepas, dah basi dahhhhh. <=====nampak sangat malas hapdate -.-' 


Disebabkan merajuk ngn UIA, jadi aku ambik peluang mintak UITM. Alhamdulillah, dapat pulak kos yang memang aku minat dari sekolah. Umur dah doploh, baru terhegeh-hegeh nak masuk belajaq. Biar lah orang nak kata, aku rugi 2tahun belajaq kat UIA pun pas tu tetiba nak mintak UITM pulak, macam aku kesah. Aku yang nak belajaq bukan kau! *emo pulak minah nih ^oo^


Kos ape tu biarlah rahsia, sebab ni pun baru interview belum betul-betul compom dapat. teheee~~ (tapi lecturer yang interview aku tuh cakap aku ada peluang besauuu nak dapat *riak)


Interview ni kat UITM Merbok, Sungai Petani. Merempit arh aku pagi tu, jalan pun ikut signboard ja sebab jalan situ ulu sikettttt. Jarang pegi. Last pegi UiTM tu masa form 4 dulu dengan rombongan sekolah. Naseb baik ade geng merempit! member baik aku pun dapat jugak. Doakan kami samasama dapat ea?  amin :)






Sampai ja tequih posing. Kelasss kau jah! View kat sini sumpahh cantek! Gunung Jerai pun boleh nampak dari sini. 





Baju raya ni. ambik mood raya siketttt nak p interview






Sementara menunggu interview, haruslah posing-posing dulu. awwwww! Cuak gila kut dah la ramai mamat jambu kat situ, tengok haku ataih bawah macam nak telan. Nak nombo tepon cakap jela haku nak kasi! teheee 


Dah la interview dia suruh sepiking Bi, cuak kut aku. Tergagap-gagap macam mak lampir perkenalkan diri. Padahal kat rumah, prektis kemain kau! Sampai depan bergetaq lutut, ceqing bulu kaki! dem!


Balik tu singgah SP pulak, pegi mentekedarah. Lapaq doh dari pagi sampai tengahhari tahan perut ingat interview habes awal. Last-last pukul 2 baru boleh nyah. siotttt tergetar-getar bawak moto perut dok mintak nasi. menci menci!




Tomyam siam. rasa dia pelik sikit, tak dapat nak tafsirkan.
lapaq punya pasal, bedal jugak lah -_-'



Kami ni sepisis perut kecik tapi napsu besauuuu gedabak. Order nasi sampai 3pinggan, kekonon satu lagi tu extra la buat nasik tambah. Last-last harammmmm sebutir tak sentuh, terus buat muka seposen mintak dorang bungkus dalam polestrin. muehehehehe jangan amalkan sikap membazir macam kami ye :p  


Sekian. Tu je untuk kali ni. Dapat tak dapat interview tu berserah je la. Ikut hati ni memang kuat lagi nak belajaq, tapi kalau ikut hati bapak aku, dia nak suruh aku KAWEN cepat sikit dia dapat cucu. Gilo ko apo? tak nak ehhh...*sentap mr butbut dengaq ekekeke :p*



8 comments:

tak puas hati tulis kat bawah compom aku balas ;p