Monday, October 17, 2011

bakar kucing hidup-hidup.



semakin maju pembangunan dikejar-kejar,
semakin kurang moral dan akidah manusia. 


Kejam! Tak tahu la macam mana hati perut dia ni. Semoga dia mendapat balasan setimpal dari Allah di dunia dan akhirat. (tunggu dia kena BAKAR kat sana pulak nanti, baru tahu sakit ke tak)


My baby boy- Aaron aziz I, Aaron aziz II


Fakta benar mengenai kucing



  • Kucing biasanya memiliki berat badan antara dua, lima, hingga tujuh kilogram dan jarang melebihi 10kg, kecuali diberi makan berlebihan sehingga boleh mencapai berat badan sehingga 23kg.
  • Semua kucing disahkan berjalan berjinjit.
  • Kucing rumah boleh tidur sehingga 14jam sehari! (macam Aaron Aziz II, tido je keje beliau, bangun hanya untuk makan dan berak sahaja. -_-")
  • Kucing dikenalpasti sebagai binatang paling banyak terbunuh di jalan raya berbanding manusia, monyet, anjing, biawak, dan ular. Ini disebabkan kucing akan membatukan diri dan enggan lari apabila terperangkap dalam kesibukan jalanraya.
  • Kucing paling takutkan lidi penyapu berbanding rotan, kayu, atau plastik. Ini disebabkan bunyi lidi yang disebat amat menggerunkan sehingga kucing boleh terkencing dan terberak semasa melarikan diri.
  • Kucing akan membersihkan diri dengan lidah selepas bergaduh atau berhadapan dengan sesuatu yang merbahaya. Ini bertujuan untuk menenangkan dirinya.
  • Kucing mempunyai IQ yang sangat tinggi selain monyet dan cimpanzi. Kucing boleh pulang ke rumah dengan selamat walaupun dibuang berbatu-batu.


Aaron Aziz memang suka berlagak manja dengan gua di depan kemere.
belakang kemere, ditokak-tokaknya gua macam gua ni lauk ikan temenung rebus.
tapi, gua tetap sayang beliau macam gua sayang pakwe gua. wakakaka XD


4 comments:

tak puas hati tulis kat bawah compom aku balas ;p