Saturday, August 6, 2011

my baby boy - BOBOY ;p

*Boboy ni kucing, jangan memandai cakap anak aku.

Kat rumah aku ada tujuh ekoq kucing. Semua tu kucing bapak aku. Bapak aku sanggup berhabis duet beli kucing woo. Memula bapak aku beli 2 ekor je, pas tu pandai-pandai la ternak dia kasi beranak bebanyak. Boleh buat stok lauk kalau kehabisan ayam daging ikan dalam peti ais. 

Naseb kucing bapak aku kiut miut macam lee min ho, kalau berkurap berkudis berkutu jangan harap la aku nak buat teman tidur malam-malam. Tapi, part berak merata aku memang pantang. Silap haribulan, aku panggang sekor-sekor buat cicah sambal belacan. 

Bapak aku layan dorang ni lebeh dari layan anak sendiri tahu. Kadang-kadang aku adek beradik rasa macam diperanak tirikan oleh bapak aku. -_-" tidur malam-malam pun pasang ubat nyamuk takut kena ketit. Kalau kurung dorang dalam rumah, pintu tak boleh kasi terkangkang. Dorang ni pantang tengok pintu terbukak sikit, dan-dan lari keluar tak reti balik rumah. 

Kalau dorang lari keluar kau jangan harap la nak jumpa la la tu jugak. Maw maw esok lusa baru nampak muka. p mana tak taw la. Maw tu berjabu la bapak aku beletiaq mengalahkan nenek kebayan. Paling teruk kena tempias, orang yang bukak pintu la. Selalu aku la yang kena. ^oo^

Tapi sekarang semua dengar cakap siap boleh buat kerja rumah lagi. Basuh pinggan, mop lantai, cuci tingkap, cakar sampah belakang rumah, kait buah moktan, memasak segala lah.  Tu yang bapak aku sayang dorang lebeh tuu. -..- doremon pon kalah.

Paling rajin mestilah baby aku, si Boboy. Muka pun iras-iras Aaron aziz versi kodiang korea.

mempersembahhhhkannn....kucing hebat kemain abad ni------->>>>>

weyh tengok ar kemere!




Kalau dapat kat aku memang jahanam la kau BOBOY!

p/s: Sahur sahur sahurrrrrrrr. caw.

14 comments:

  1. ehehe
    untung la ye dah ada baby
    :p

    ReplyDelete
  2. cantiklah mata kucing tu..like3x..hehehe

    ReplyDelete
  3. haahaahaa...kucing disamakan dengan lee min ho + aaron aziz!!haahaahaahaahaa.......sampai hati nak panggang kucing....entry yg membuatkan aiman gelak2 samopai nak terburai isi perut...nak sekor kucing.....heehee..^^

    ReplyDelete
  4. kucing.. sara pon ad.. nama epong.. hehe baek je dia..

    ReplyDelete
  5. @Fezul Fadhley kucing jantan ni pompuan la boleh pegang.ekekekekee ;p

    ReplyDelete
  6. @AzatLazat untunggggggggggg baby yg tak taw sapa bapak kandung dorang ;p hehe

    ReplyDelete
  7. @cucu umie mata tuan dia lagi cantek aw hahaha ;p

    ReplyDelete
  8. @aiman fanboy k-pop hahahha adek punya pasai 2 ekor pon akak bagiiiiii....sdap oi buat panggang!try la nnt ;p

    ReplyDelete
  9. @sara zainol hehe baik macam tuan dia la :) nak tengok epong!

    ReplyDelete
  10. *salam kenal, amy singgah dari belog sinae raudah.follow sini jemput ke belog amy..

    ReplyDelete
  11. @Amy Syaquena thanks dear jdi follower ke 300 :) follow amy jugak

    ReplyDelete

tak puas hati tulis kat bawah compom aku balas ;p