Friday, July 29, 2011

Adek aku jumpa Anwar Hadi. Warrggghhhhh! Kenapa bukan aku!

Rabu lepas Anwar Hadi datang sekolah adek aku. Sebab, sekolah adek aku ada Hari Kokurikulum. Anwar Hadi tuh anak kepada cikgu adek aku. Boleh pulak adek aku tak kenai sapa tuh Anwar Hadi. Anwar Ibrahim kenal pulak. Sengal.

@weyh, hang kenai dak Anwar Hadi?

@kenai. Awat?

@taw ak tadi dia mai sekolah aku. Anwar Hadi tu sapa?

@Anwar Hadi p sekolah hang?? buat apa?? *heart attact namplohsatu saat

@sekolah aku ada hari koko. Ayah dia, sir aku. Masa dia mai, qamai oqang dok jerit-jerit siap tangkap gambaq bagai. Pelik aku.

@hang ni bodo la. Hang taw dak anwar hadi tu blablabla......

@ooooo......patut hari tu sir aku suruh dak sekolah aku vote anak dia untuk pertandingan hape ntah.

*hak hak kantoi suruh dak sekolah vote. Patut menang 3 awards sekali hadap. Hak hak ;p

Kalau aku tahu Anwar Hadi p sekolah adek aku, dah lama aku cangak kat depan pagaq sekolah mintak otograp. Mana tahu tetiba dia jatuh hati ajak aku bikin video raya pulak ka. Sila jeles. Hak hak ;p

Gambar-gambar ni aku rembat kat fesbuk member adek aku. Jom layan.

comey anwar hadi wat peace.
*pitam patploh hari -_-"


alolololo tomeynya diaaaaaa gggeeerrrraaammmm nengok!




p/s : bila pulak turn aku nak berposing ngan anwar hadi neyh! jeles jeles jeleeeeeesssssssss!


THANKS for reading ^__^

8 comments:

  1. aaaaaaaaaaaaaaarggggghhhhh!!!!!!

    jeles...jeles....jeles....jeles.....XD

    betuah btol la adik ko ni...klu aq, da lame aq ugut AH sruh wat vid raye ngan aq...haha

    ReplyDelete
  2. adik awk tak kenal anwar hadi ? kekeke ^^
    jeles ah, teringin jugak nk jumpa anwar hadi

    ReplyDelete
  3. arghhhhh nak anwar hadi jugaaakkk. hehe.

    ReplyDelete
  4. @qudwa huwaaaaaaaa aku seploh kali lagi jeles dari ko. jom la kita g terjah umah AH, adek aku taw kat ne umh dia. haha :D

    ReplyDelete
  5. @Anis Izzati, iye, adek sya tak kenal sapa tu anwar hadi. sbb tuh dia wat tak eran, gambar pon tak tangkap.

    ReplyDelete
  6. @~unlimited love~ huhu, bertuah dak2 sekolah tuh dapat jumpa AH. jeles terasa -_-"

    ReplyDelete
  7. err...sape Anwar Hadi? Macam mke budak matriks aku dulu jek..

    ReplyDelete
  8. @op anaz ko pon tak kenal anwar hadi?boleh la kawan ngn adek aku.kehkehkeh
    anwar hadi tu vlogger, tak kn tak penah tgk video die?

    ReplyDelete

tak puas hati tulis kat bawah compom aku balas ;p